Hastane, hasta, reçete insan hayatı için olumsuz ifadelerdir. Ancak, Matematik biliminin öğrenciler için tedavi edilebilir, geçici rahatsızlık veya küçük bir hastalık olduğuna inanıyoruz. Bakanlığımızın başlatmış olduğu "Matematik Seferberliği" ne katkıda bulunmak şüphesiz ki okulların görevleri içerisinde yer almaktadır. Geçici bir hastalık olarak düşündüğümüz bu hastalığın mutlaka bir tedavisi olmalı, bu rahatsızlığa reçete yazılmalıdır. Bu anlamda Erzincan Lisesi Matematik öğretmenlerinin bir hekim hüviyetiyle dramatize ettikleri "Matematik Polikliniği Projesi" rol çatışmasına meydan vermeksizin, sayıların sempatikliği yardımıyla matematiği sevdiriliyor, eksik konular tespit ediliyor, eksikler gideriliyor, her konuya özel reçete yazılıyor, böylelikle matematiğe olan güven arttırılıyor, bakış açısı değiştiriliyor ve matematiğin korkulan bir ders olmadığı saptanıyor.
MATEMATİK POLİKLİNİĞİ PROJESİ
↓↓↓
meb_iys_dosyalar/24/01/972837/dosyalar/2023_01/31133811_matematik-polikligii.docx
VİDEO
↓↓↓
meb_iys_dosyalar/24/01/972837/dosyalar/2023_01/31141345_Matematik-Poliklinigi.mp4